עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

המלצה: קפטן קארי – (השף יונתן רושפלד) מתחם שוק שרונה, תל אביב

  [wonderplugin_audio id="43"]

 

כללי –

כחובבת מושבעת של אוכל הודי וכתיירת שסיכוייה קלושים להגיע להודו בקרוב… שמתי לי למטרה למפות ולבקר בכל מקומות האוכל המציעים אוכל הודי בארצנו הקטנטונת (ויש כאלה לשמחתי רבים וטובים שנפתחו לאחרונה) אני אוהבת דברים שהם החלטיים. שיש להם טעמים ברורים, עזים, אמיצים ונחושים, עדיף שיהיו צבעוניים ומעניינים. האוכל ההודי עונה על כל אלה ביג טיים. התבלינים המקשטים אותו תמיד עזי טעם, האוכל צבעוני מעין כמוהו, טעים (לי במיוחד) ומסקרן אותי בכל פעם מחדש.

 

מלאי כופתא מעוף! אין דברים כאלה…

החוויה –

השף יונתן רושפלד עונה בעצמו על הקריטריונים שהוזכרו לעיל, הוא שף מוכשר ויצירתי במיוחד. נכון שיש לו גם פתיל קצר, אך הוא נסלח לגמרי לאחר שאוכלים ממעשה ידיו לתפארת. הבשורה היא כי עכשיו אפשר לאכול ולהתענג על מטעמיו מבלי לקרוע את הכיס. עכשיו כל אחד יכול. הפעם מדובר בדוכן של אוכל רחוב בסגנון הודי. צבעוני ומסקרן במיוחד!

 

יונתן לקח את האוכל ההודי ועשה לו השאלה לעולמו הססגוני, היצירתי והבלתי מתפשר. מנות הודיות מסורתיות של מלאי כופתא זוכות כאן לתרגום אישי העולה על המקור. צ'יקן טיקה רך, עסיסי ומשגע!!! מלאי כופתא בלתי נשכחים המבוססים על עוף. פניר מסאלה (זו גבינה נפלאה ברוטב עז מראה וטעם) מקבלת כאן שידוכים נפלאים וטובלת ברוטב עשיר ועוצר נשימה. אם אתם נמנים על אוהבי האוכל ההודי וחריף לא מפחיד אתכם, בואו רעבים במיוחד! צפויה לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

 

יונתן רושפלד מוכיח כי אוכל טעים, יצירתי, משביע ומעורר געגוע בעודו מונח בצלחת יכול להימכר במחיר שפוי. ועל כל אלה – שפו ענק!!! המחירים הוגנים והמנות נדיבות. ההמלצה היא להזמין כמה מנות ולחלוק בכדי שתוכלו לטעום כמה שיותר….

 

גבינת פניר ברוטב ממכר!

הכתובת:

קפטן קארי, מתחם שוק שרונה – תל אביב

 

אתר המסעדה:

לאתר המסעדה –לחץ כאן

 

נגישות:

החניה נגישה, כך גם המעברים. השולחן הסמוך למסעדה הוא שולחן בר גבוה ולא הצלחנו לאתר שולחן נמוך להסעדה שיהיה גם נגיש. כמו כן בצער עלינו להודות כי שירותי הנכים (החדשים יחסית) הם אמנם עומדים במידות התקן, אך האסלה נמוכה מהנדרש. כל כך חבל!!! למי שזקוק לנגישות, נותר להתנחם בשירות המשלוחים 🙁

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן