עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

המלצה: מסעדת ויטושה (בולגרי) – יפו

עמי הבלקן – זה כאן!

דווקא הפרסה לא הצטיינה!

תדעו לכם שהאוכל הבולגרי מאוד דומה ליווני ושניהם משיקים בצורה חביבה לאוכל הטורקי. אני מוצאת דימיון רב בין המאכלים של כל עמי הבלקן. כשהגעתי לויטושה הרגשתי בבית. האוכל הבולגרי על שלל מנותיו ומונחיו המקצועיים היו מוכרים לי מהבית. ידעתי בדיוק מה אני רוצה להזמין (וגם מה לא).

התרחבה ושופצה

הלשון בחמאה הייתה מופלאה!

מביקורו האחרון של אייל כאן שהיה לפני שנים מספר, הוא זוכר מסעדה הרבה יותר קטנה. ברבות הימים היא התרחבה ושופצה ונחשבת בצדק למוסד ותיק ואיתן ביפו על תושביה הבולגרים הרבים שהתיישבו בה כשהגיעו ארצה לפני עשרות רבות של שנים ומאז ועד היום הם דבקים במאכלים המסורתיים הבולגריים כפי שהם נהגו לאכול בביתם.

 

האוכל כאן בייתי, רוב המנות טובות מאוד. וטריות מאוד. סלט האיקרה היה משגע. קציצות הפרסה הרבה פחות, לצערי. כיוון שאחד המאכלים האהובים עלי הן אותן קציצות. עברתי חיש קל לפסטל הבשר שהיה מצוין. הקקבים הבולגריים הפיקנטיים רשמו הצלחה כבירה והוכתרו לקבבים הטובים ביותר שידענו בשנים האחרונות. כמו כן, הלשון שבושלה בחמאה הייתה רכה ונימוחה כמוה. האורז, ואפילו הצ'יפס היו נפלאים, טריים וטעימים ממש כמו בבית.

הקבב הבולגרי – חלומי!

 

והקינוחים? איננו יודעים לספר. כיוון שהמנות כאן נדיבות ומאוד מאוד טעימות. אי אפשר להפסיק לאכול ומצד שני, בשל כך הפסדנו את הקינוח. אבל אנו מבטיחים לחזור שוב לבדוק גם אותו.

אתר הבית

לכניסה לאתר הבית –לחץ כאן

 

כתובת

מסעדת ויטושה – יהודה הימית 3, יפו

 

נגישות

המסעדה רחבה וניכר כי שופצה לאחרונה. מדוע אם כן נשארה בכניסה מדרגה של כ12 ס"מ? לא הצלחנו לנחש. כמו כן, חסרים מאחזים תקינים בחדר השירותים הנגיש. אנו מאוד שמחים שיש שירותים נגישים, אך לא יוכל איש להגיע אליהם אם לא תותקן רמפה כנדרש בכניסה למסעדה. ולא, לא צריכים לבקש זאת באופן מיוחד. היא צריכה להיות שם כל הזמן. לא נצפתה חניית נכים בקרבת מקום.

 

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן