עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

המלצה: מסעדת "מקום של בשר" – נווה צדק, תל אביב

סלט טרי ורענן שעושה כבוד גדול לחסה והוא תענוג בפני עצמו

כללי –

ברחוב שבזי, בכניסה המזרחית לשכונת נווה צדק הקסומה, במבנה יפהפה מחופה אבן ירושלמית שקיים מימיה הראשונים של השכונה, התמקמה מסעדת "מקום של בשר", שכשמה כן היא – מעוז איכותי ומתמחה לקרניבורים. המסעדה אוחזת בחדר יישון בשרים מיוחד וחדר אטליז, וכל הבשרים המוגשים בה עוברים טיפול מקצועי.

החוויה –

חברים יקרים, הטיפול בבשר מורגש כבר בביס הראשון. זה המקום בו אכלתי את הסטייק הטעים ביותר מימי. הרטבים עשירים ומפנקים והבשר עצמו ממש נמס בפה. נכון שבחרתי בסטייק הפילה, אבל זו בחירתי הקבועה תמיד. אין מה להשוות את הסטייק הזה לשום סטייק אחר אותו טעמתי קודם לכן. שנייה, שלא תחשבו שרק הבשר כן ראוי לציון, האמת היא שגם הסלט קיסר – שמה כבר יכול להיות מיוחד בו, נראה היה כאילו נקטף רגע לפני מאיזו ערוגת סתרים במסעדה עצמה, שכן – איך תסבירו את הטריות הבלתי מתפשרת של עלי החסה שממש התפצחו לי בפה. הרוטב היה אלוהי. וזה כל מה שצריך בסלט קיסר. חסה נפלאה ורוטב מלטף. הגרטן תפוחי אדמה היה מוצלח מאוד, ושלא נדבר על טבעות הבצל שהיו תאווה לעיניים וטעימים לא פחות. הכל מוגש בצורה מאוד יפה ואסתטית, ושלא נדבר על השירות שהיה קשוב, מהיר, חביב, יעיל ובעיקר מקצועי!

הכל טעים ומוגש באופן אסתטי במיוחד!

אתר הבית –

לכניסה לאתר הבית –לחץ כאן

 

כתובת המסעדה –

מקום של בשר, שבזי 64 – נווה צדק, תל אביב

נגישות –

שוב מאותן מסעדות שעושות לנו כאב לב. היא כל כך טובה וכל כך לא נגישה. אינני יודעת מדוע מציינים באתר הבית של המסעדה כי יש בה נגישות. למה בדיוק הם התכוונו? בכניסה למסעדה 3 מדרגות. אין רמפה. ישנה כניסה נוספת שאינה בשימוש ובה מדרגה אחת בלבד. השירותים אמנם מספיק גדולים אך בתוכם אין מקום פנוי להערכות של כיסא הגלגלים לצד האסלה. הכיור אינו נגיש ואין מאחזי יד, כמו כן חסרים אביזרם נוספים. דלת השירותים נפתחת פנימה אל תוך התא, ואין זה תקין. היא אמורה להיפתח החוצה. כמובן שכל הליקויים ברי תיקון ולא בהשקעה גדולה מידי. נשמח אם תשפרו את הטעון שיפור. כי כל השאר אצלכם פשוט מושלם!

אילו הייתה נגישה היא הייתה פשוט מושלמת!

 

 

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן