עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

מאפיית בוטיק: לשה אפיה במדבר – מצפה רמון

כשאתם במכתש – אסור לכם לפספס את נקודת החן הזו!

מאפיית "לשה – אפייה במדבר" הנה מאפיית בוטיק, המתמחה בלחמי בריאות, מחמצות, קמחים מלאים ותהליכים איטיים בטכניקות מסורתיות. ישנה כאן הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים. וזה בהחלט ניכר בתוצרים. המאפייה ממוקמת במצפה רמון ועם הזמן הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהנוף המקומי. במקום גם ניתן להשתתף בקורסים וסדנאות בנות כמה שעות. הסדנאות שמות דגש על נושאים טכניים, רוחניים, היסטוריים, נשיים, יהודיים – בהקשר של אפיית לחם.

בחזית המאפייה ממוקמת חנות המאפייה. הפתוחה במשך כל ימות השבוע. בשבת – סגור. החנות מציגה את השפע הקסום המיוצר במאפייה ובנוסף, מציגה מעדנים של יצרני בוטיק שעושים את מלאכתם באהבה.

החוויה –

את האמת שהרבה זמן חיכיתי שיזדמן לי סוף סוף ביקור במאפיית לשה. השבוע זה קרה, טיילנו במצפה רמון והבזיק לי רעיון שהנה זה חייב לקרות… ואכן, הגענו לחנות קטנטנה אך מטריפה. עם מבחר די גדול של מאפים ולחמים. חמדתי מיד לחם בצל עם קרום קשה ותוכן רך וממכר, מאפים עם בצל ופרג מעל, מאפים ממולאים בטחינה וחצילים ואחר נוסף ממולא בתבשיל הודי, שושנים נפלאות שבין כפליהם מילוי שוקולד מדהים. זו עוגת השמרים הטעימה ביותר שאכלתי אי פעם.

את האמת כשהגענו הביתה וטעמנו משלל המאפים. הצטערנו מאוד שלא רכשנו כמות כפולה או משולשת. הלחם ומאפי הבצל היו פשוט מצוינים. כך גם הכיסון האפוי ממולא החצילים וטחינה היה תענוג. אין ספק שבלשה עושים את הכל באהבה גדולה. אל תוותרו על עצירה והצטיידות בדרך לאילת או ממנה, בדרך לטיול במכתש – הלחם והמאפים הם בגדר משהו שאתם חייבים אותם לעצמכם!

ואל תשכחו בשום אופן להצטייד בלחם הביתה הוא מעולה גם כשמוציאים אותו מהקפאה (ממליצה במיוחד על לחם הזיתים ולחם הבצל). אם אתם מגיעים בסוף שבוע למקום, כדאי מאוד לבצע הזמנה מראש. שכן, אם תגיעו בשעות הצהריים לא יהיה לכם כל כך מה לרכוש. הכל פשוט נגמר.

 כתובת –

מאפיית לשה – אפיה במדבר, הר בוקר 8 – מצפה רמון.

שימו לב לשעות הפתיחה של המקום. הוא לא פתוח כל יום.

 נגישות –

יש רמפה בכניסה, עם זאת מדובר בחנות קטנטונת ומרחב התמרון בתוכה בעייתי.

 √ סביבת רחוב נגישה  √ אין מדרגה בכניסה*  √כניסה רחבה  X חניית נכים מסומנת  X שירותי נכים

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן