עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

מסעדת הנמל 24 (איטלקי/צרפתי/ים תיכוני) – העיר התחתית, חיפה

  [wonderplugin_audio id="27"]

 

 

 

כללי –

אלמלא התקיים פסטיבל האוכל הערבי : א-שאם בעיר התחתית לאחרונה, אין סיכוי שהייתי מגיעה סתם כך ונתקלת במסעדת הנמל 24. מבחוץ, הבניין נראה סתם מבנה. לא מושך, לא מסקרן ולא מזמין במיוחד. טיפסנו בגרם המדרגות המוביל אל הקומה הראשונה רק כי היה שלט המעיד כי זו הדרך אל המסעדה… בפנים ציפתה לנו הפתעה!  התגלה לנו חלל מרהיב בעיצובו אשר פריטים רבים המצויים בו יובאו במיוחד מארץ המגף: החל מרצפות של רפתות, דרך ברזים מטירות עתיקות, ועד לחלונות מבתים ישנים. כל אלו יוצרים אווירה חמימה, מזמינה ואותנטית.. המסעדה מחולקת לחללים חללים חלקם אינטימיים הכוללים שולחן אחד וחלקם גדולים יותר. המקום כולו מעוצב בהשראת הפיאצות בטוסקנה.

גיא אביטל, מבעלי המסעדה, האיש שעמד מאחורי רסיטל דניה, הקים יחד עם חברו השף רן ראש את הנמל 24 במטרה ליצור את החוויה הקולינארית המושלמת. אז אם אתם שואלים  – הצליח להם!

 

החוויה – 20161207_153605_resized

ברגע שנכנסנו והתרשמנו מיופיו של המקום, התקבלנו ע"י המארח -ממש  קיוויתי שנזכה בשולחן בחדר פרטי. אין יותר כיף מזה! ואכן, התמזל מזלנו, והושיבו אותנו בחלל חמים ונעים בעל תקרה מיוחדת, וריהוט מקסים וכאן התחילה החוויה באמת…ראשית אציין ואומר כי השירות במסעדה  זכה אצלנו לציון לשבח. המלצרים קשובים, שמחים לספר ולענות על כל שאלה שהייתה לנו, אינם מעיקים או מציקים בשאלות טורדניות. עושים את עבודתם ברצון ובחיוך ונותנים לך הרגשה כאילו אתה האורח היחיד במקום. ועל זאת הם ראויים להערכה.

20161207_154251_resizedהאוכל מוגש לשולחן עם כללי הטקס. המים נמזגים לתוך כוסות מהודרות, המרק שהזמנו לא הגיע סתם כך בצלחת. הגיעו ראשית צלחות יפיפיות, במרכזן נחה קציפת כמהין… מיד אחריהן הגיעה המלצרית עם כד לבן ומזגה מתוכו מרק קרמי שהיה לו טעם אלוהי. לא פחות מזה. זה מרק קרם הבצל הכי טעים שטעמתי מימי. לא דומה לשום דבר שאתם מכירים. טעים, טעים! פטה הכבד הוגש בצורה יצירתית ביותר כאילו הונח בין כוכבי לכת בתוך כדור שוקולד לבן. זה היה מעדן. המנות הנוספות שהגיעו השאירו אותנו עם פה פעור. הסלמון מעל הסלט נתלה ולא הונח סתם כך. בכלל נדמה שכל פרט ופרט זוכים כאן לתשומת לב, זה בהחלט מורגש ומלהיב.

20161209_125734_resizedמנת הדגל של הפסטיבל שנעשתה בשיתוף עם השף: סלאח כורדי, הבעלים של מסעדת אל אעשי (הטבח) מיפו (המוכר לנו מתוכנית "משחקי השף"), הייתה חלום! מעולם לא טעמתי שישבראק כל  כך טעים ויפה, שמוגש בצורה כל כך עדינה ויצירתית. המנה המלהיבה הזו הכניסה לנו לתוכנית העבודה את מסעדתו החדשה יחסית של סלאח ביפו. עדכונים יגיעו בהמשך! 

כמובן שביקרנו במסעדת הנמל גם ביום שלמחרת (הפסטיבל נמשך 3 ימים). כאילו כישפו אותנו חזרנו שוב. כמצופה – היה נפלא! מומלץ מאוד.

אגב, למי שמחפש מקום לחגוג יום נישואין, או יום הולדת – אל תשכחו לבקש חדר פרטי. לחוויה אחרת ובלתי נשכחת. בימים רגילים יש כאן עסקיות נהדרות במחירים מאוד הוגנים. למרות שזו כאמור מסעדת שף!

 

אתר המסעדה:

לאתר המסעדה – לחץ כאן

שימו לב* המסעדה סגורה בימי א'.

 

כתובת המסעדה –

הנמל 24 – רחוב הנמל 24, חיפה

 

נגישות –

כיוון שהמסעדה נמצאת בקומה ראשונה, היא אינה נגישה כלל! חבל 🙁

 

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן