עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

המלצה: מסעדת נמסטה (הודי) – אשדוד

כללי –

מבחר של מנות ראשונות סוף הדרך!

שמתי לי למטרה לדגום את כל המסעדות ההודיות בארץ. למרות שהז'אנר הזה תפס תאוצה בשנתיים האחרונות, עדיין להערכתי אין יותר מ-10 מסעדות הודיות שוות בכל הארץ, עכשיו אני צריכה להוכיח האם הטענה שלי נכונה…

לא מזמן התודעתי לראשונה למסעדה הנפלאה "הודו הקטנה" בבאר שבע, למסעדת "טאלי" בקרית שמונה, "מא פאו" בתל אביב (על שני סניפיה) והשבוע בקרנו בשמחה את מסעדת "נמסטה" באשדוד.

 

החוויה –

צ'יקן טיקה עסיסית וטעימה!

מדובר במסעדה הודית בשרית כשרה המגישה אוכל אותנטי נפלא! חייבת להודות כי בתחילה קצת חששתי מהעובדה שלא אמצא בתפריט המסעדה ראיטה או את גבינת הפניר הנפלאה, וכן את כל רטבי היוגורט העשירים.

 

כאן אפשר לומר שהופתעתי לטובה! המנות היו מושלמות ולא הורגשו חסרונם של המרכיבים החלביים כפי שהם באים לידי ביטוי בארץ המקור. מנת הצ'יקן טיקה מסאלה הייתה מעולה, עסיסית וטעימה מאוד למרות שברוטב אין יוגורט! מנות הפתיחים החל מהסמוסה  פנג'בי (בשר / תפוח אדמה) דרך הבג'יה בצל (קציצות בצל פריכות ומתובלות מטוגנות) הנהדרות, ובל אשכח לציין את נאן הכבש המושלם! את המנות העיקריות כבר הזכרתי.

 

אנחנו מעריצים מושבעים של צ'יקן טיקה וצ'יקן טיקה מסאלה, שניהם היו טובים מאוד, ראוי לציין גם כי המנות נדיבות בגודלן. השפע, הצבעוניות והטריות ניכרים בכל המנות. האורז היה אוורירי והשלים את מנות הבשר כשלעצמן הוסיפו טעמים נהדרים וצבע עז שלווה בשמחה לשולחן! היה אש 🙂 למרות שאפשר לבחור את רמת החריפות של המנות וכל אורח יכול לקבל מידת חריפות לפי טעמו. אנחנו בחרנו בפיקנטי וזה היה מדויק.

 

השירות במסעדה מצוין, נעים וקשוב. מי שאוהב אוכל הודי חייב להכניס את המסעדה הזו לרשימת היעדים לכיבוש. בהצלחה!

 

כתובת –

קציצות בצל נהדרות!

נמסטה, הטיילת 20 – אשדוד

 

אתר הבית –

לכניסה לאתר המסעדה –לחצו כאן

נגישות –

למסעדה אין מדרגה בכניסה. כניסתה נגישה. לא איתרנו חניית נכים מסומנת בקרבת מקום. אין במקום שירותי נכים. אין במסעדה שולחן נגיש (השולחנות הקיימים נמוכים מהתקן הנדרש).

 

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן