עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

מסעדת מא- פאו (הודי) תל אביב

[wonderplugin_audio id="31"]

כללי –

הפירוש של המילים Ma Pau בהינדי הוא אמא ולחם, בהתאמה; צמד מילים בסיסיות הרומזים על הסיפור שמאחורי המסעדה. את מא פאו פתחו שלישיית אחים: נח, איש הייטק לשעבר ומי שאחראי על ההיבט העסקי במא פאו. רונית, שעזבה משרה רפואית בבית החולים אסף הרופא כדי לחבור לאחיה ולהגשים עמם את החלום הקולינרי וישראל, שעבד במשך שנים במסעדות כמו רפאל, איטלקיה בתחנה והרובע השישי וכעת מוביל את מא פאו בתור השף.

20161006_173352
פאקורה – ירקות מצופים בבלילת קמח חומוס – מעדן

לאחר פטירת אמם, לפני כשנה וחצי, החלו האחים יצחק להשתעשע ברעיון של פתיחת מסעדה הודית נגישה, שתביא לידי ביטוי את האוכל שהם מכירים מבית אמם ואת האירוח הלבבי של התרבות ההודית הענפה. כמו שהבנתם, אותי לא צריך היה לשכנע להגיע למסעדה הודית שנפתחה לא מזמן. הפעם בתל אביב. אנו עדים לגל (שאני מקווה שיתחזק ויתברך) של מסעדות הודיות / דוכני אוכל רחוב הודיים (הדוכן של רושפלד בשרונה, מסעדת טאלי בצפון ועוד היד נטויה..) שנפתחו לאחרונה. בין אם מדובר בגעגועים של טיילים אל האוכל ההודי, או סתם מגוון מדהים שהולך ומשתבח בארצנו הקטנטונת – אני שמחה על כך.

החוויה –

הסניף בנחלת בנימין – זהו הסניף הראשון של מסעדת מא פאו, הביקור במסעדה הקטנטנה הזו היה נעים ובעיקר טעים. המנות היו מצויינות החל מפראטה הממולא בגבינת פאניר, דרך הצ'יקן טיקה מסאלה, והמלאי קופטה. הנאן עם הגבינה שבה את ליבי. שהרי מדובר בשילוב של בצק קליל וגבינה טעימה במיוחד. השירות מעולה, זריז וכל הזמן עם חיוך! כבר עושה הבדל גדול ממקומות אחרים… את הסניף הזה דגמנו ראשון (מעצם היותו הוותיק יותר), וזה היה מאוד עצוב לגלות שהוא אינו נגיש. לכן, שמחתנו הייתה גדולה כל כך על סניף נוסף שהתבשרנו שנפתח ברחוב החשמונאים בתל אביב, והוא כבר גדול ומושקע הרבה יותר מקודמו בנחלת בנימין והכי חשוב – הסניף בחשמונאים נגיש!

פניר פראטה – אי אפשר להפסיק לאכול את זה…

לגבי הסניף ברחוב החשמונאים- למסעדה הקטנטונת בנחלת בנימין נולדה אחות! והאחות גדולה ומושקעת, המלצרים המעניקים את השירות חביבים ומקצועיים בדיוק כמו בסניף הראשון, והאוכל נפלא ובאותה רמה (למרות שמדובר במסעדה הגדולה אולי פי 3 מהמקורית). לנו באופן אישי המיקום הזה הרבה יותר נוח. שמחנו מאוד לגלות כי הסניף החדש נגיש ועכשיו נשאר לנו לקוות שייפתח סניף נוסף מהאוכל ההודי המדהים הזה גם באזור השרון. הנה אנו ממתינים לכם בזרועות פתוחות 🙂

 

נגישות –

במסעדה בנחלת בנימין אין נגישות. היא ממש קטנטונת וחובת ההנגשה לא חלה עליה. היא כן עושה משלוחים! זה גם משהו נהדר להתנחם בו.

המסעדה בחשמונאים נגישה! כולל שירותי נכים, ושולחן נגיש, ללא סף בכניסה (אך עם דלת כבדה מאוד בפתיחה..), לא הבחנו בחנית נכים מסומנת בקרבת מקום.

 

כתובת –

מא פאו – הסניף הקטן (שאינו נגיש) – נחלת בנימין 59, תל אביב

מא פאו – הסניף הגדול (הנגיש) – החשמונאים 105, תל אביב

 

 

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן